Русский язык
1. Правописание не с именами прилагательными.
§ 57 Упр. 399, 402, 403.
Н и нн в суффиксах имён прилагательных
§ 58 Упр. 405, 406, 409.
2. Суффиксы -к- и -ск- в именах прилагательных
§ 59 Упр. 410-412, 414-416
3. Слитное и дефисное написание сложных прилагательных
§ 60 Упр. 422
Русская литература
1. Л.Н. Толстой Повесть "Детство"
Глава "Учитель Карл Иванович"
с. 48-55, с. 162-164
2. Л.Н. Толстой Повесть "Детство"
Глава "Приготовление к охоте", "Охота".
с. 55-63, с. 164 - 167
Беларуская мова
- Колькасныя лічэбнікі два, дзве, тры, чатыры і зборныя абое, абодва, абедзве іх ужыванне.
Пр. 290, 291, 293-294
- Змяненне і ўжыванне лічэбнікаў 40, 100, 90, змяненне і правапіс складаных лічэбнікаў ад 50 да 80, ад 200 да 900, а таксама лічэбнікаў нуль, тысяча, мільён, мільярд.
Пр. 297, 299-301, 303.
- Скланенне, ужыванне і правапіс састаўных колькасных лічэбнікаў
- 47, пр. 308, 309, 310, 313.
Беларуская літаратура
- Пімен Панчанка “Сармацкае кадзіла”.
- Іван Пташнікаў “Алені”. Мастацкі свет твора.
Матэматыка
13.04.2020
Наглядныя прадстаўленні цел у прасторы, прыклады разгортак.
Р. 6, § 1, выканаць практычныя заданні 7 і 8.
14.04.2020, 15.04.2020
Акружнасць. Круг. Формулы даўжыні акружнасці і плошчы круга.
Р. 6, § 2, № 11-13, 14-15, 18,19,21.
16.04.2020, 17.04.2020
Відытрохвугольнікаў.
Р. 6, § 3, № 47-51, 56, 59, 62, 65.
Немецкий язык
Тема |
Задание |
Грамматика |
Лес в Германии. |
Упр.4(в), стр.183 |
|
Наши любимые цветы. |
Упр.5(а ), стр.184. |
Упр.5(е), стр.185 |
Природа вокруг нас. |
Упр5.(с,f), стр.185 |
|
Гісторыя Беларусі
З 13.04.2020 па 17.04.2020 – “Дзяржаўны лад ВКЛ” – § 4,
“Гаспадарчае развіццё” - § 5.
Физическая культура и здоровье
Стартовый разбег*[2], бег по прямой. Бег 30, 60 м с высокого старта на скорость*. Челночный бег 4 × 9 м*.
Час здоровья и спорта
Волейбол.Передача мяча двумя руками сверху на месте и после перемещений.
Мастацтва
Дата |
Тэма ўрока |
Заданні для работы на ўроку |
Інтэрнет-спасылкі |
13.04 |
Фатаграфія як від мастацтва |
§27-28 |
Інфарматыка
Змяненне гатовых алгарытмаў для выканаўцы Чарцёжнік
1. Прачытайце тэкст падручніка с. 126 - 130.
2. Параўнайце паміж сабой прыклады 19.1 і 19.2
3. Параўнайце паміж сабой прыклады 19.8 і 19.9
4. Адкрыйце відэа па спасылцы і праглядзіце яго.
Составление алгоритмов для исполнителя Чертежник (6 класс) https://www.youtube.com/watch?v
5. Выканайце заданне 1 на с. 131 у сшытку.
6. Сфатаграфуйце выкананае заданне і адпраўце на праверку настаўніку (Viber).
Геаграфія
Жыўленне і рэжым рэк. § 25
Біялогія
Асяроддзе існавання. Прэснаводная экасістэма § 22-23